X

Oficina de propagandă G4 Media – site EXTREMIST, ANTI-ȘTIINȚIFIC, ANTI-CONSTITUȚIONAL, ANTI-CREȘTIN

Iată și motivele:

• G4Media a fost una dintre principalele platforme de distorsionare a modului în care problema crizei virale a fost reprezentată în mass-media de limbă română.

• G4Media a fost unul dintre principalii factori în generarea alarmismului pentru anumite categorii de public și în perpetuarea unei atitudini anti-științifice și anti-constituționale în reacția colectivă la provocările crizei.

• G4Media și-a asumat competențe științifice pe care nici unul dintre membrii redacției nu le avea, vorbind în numele științei și executând proceduri de cenzură, filtrare și manipulare informativă în numele unor competențe care lipseau cu desăvârșire redacției.

• G4Media a fost unul din factorii diversioniști care au creat false priorități în ceea ce privește pericolele și politicile publice în perioada crizei, acoperind în mod involuntar sau voluntar incompetența și corupția autorităților.

• G4Media s-a constituit ca una din principalele platforme de propagandă în ceea ce privește criza și războiul din Ucraina. În mod constant, a adoptat o linie propagandistică ce a distorsionat percepția publicului românesc cu privire la natura și evoluția evenimentelor din Ucraina.

• Mai mult, la fel ca și în cazul crizei anterioare, a acționat ca un factor de filtrare, de marginalizare și de stigmatizare a vocilor care au încercat să aducă un factor de raționalitate, echilibru și moderație în dezbaterea publică.

• G4Media este unul dintre principalii artizani ai strategiei diversioniste „Sosoaca”, folosind acest construct la crearea caruia a contribuit pentru a deturna atenția de la chestiuni publice sensibile care afectează direct clasa conducătoare și strategiile acesteia.

• G4Media este în mod constant promotor al alarmismului climatic, aliniat unor linii de propagandă care nu au nimic de-a face cu realitatea științifică, logica gândirii critice și factologia.

• G4Media s-a aliniat sută la sută la strategia europeană recentă care, în campania electorală europeană, a ales sa indrepte publicul european spre ținte și teme diversioniste fără a formula și discuta marile probleme care confruntă Uniunea Europeană și societățile europene, inclusiv cea românească.

Să ne oprim aici și să spunem următorul lucru: toate afirmațiile de mai sus sunt dovedibile cu analize de conținut pornind de la oricare dintre marile teme de propagandă ale ultimilor ani. Adică: „2 săptămâni până se aplatizează curba”, „X este rezultatul putinismului”, „Mai au muniții și hrană pentru 3 zile, după care atacă România”, “colapsul este iminent” , “doar trei ani rămași sa salvam planeta” ș.a.m.d.

Niciun element din instrumentarul propagandistic al dezinformării și manipulării folosit în ultimii ani de către sistem nu a fost omis de platforma G4Media fiind documentabil prezent acolo, in cele mai multe cazuri fără drept la replica, retracții sau pluralism de opinie si contra-opinie.

Pentru că, dacă m-ați fi întrebat acum trei-patru ani și dacă m-ați întreba chiar și astăzi, aș spune că veriga slabă în structura de platforme și operațiuni propagandistice din spațiul de limbă română, care funcționează sub acoperire mediatică, este G4Media.

Prof. Paul Dragoș Aligică

[dntplgn recurring_amt1="5.00" recurring_amt2="10.00" recurring_amt3="20.00" item_name="Donatie"]

Un comentariu

  1. Să înțeleg că expunerea de motive de mai sus se va constitui ca parte a unui viitor rechizitoriu împotriva acestor trădători de țară? Hai, că devine interesant. Vorba lui nea Costel de la crâșmă: beau pentru asta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button