Basilica.ro: Patriarhul României a votat duminică, în jurul orei 17:00, la alegerile parlamentare 2020.
Preafericitul Părinte Patriarh Daniel și-a exprimat votul la secția cu numărul 662, din cadrul Școlii gimnaziale Ienăchiță Văcărescu din București.
Cei prezenţi au primit iconiţe din partea Patriarhului Bisericii Ortodoxe Române.
https://youtu.be/tDdprX6Nu38
IPS Teodosie: „Mergeți la vot”
„Este o zi în care trebuie să ne exprimăm dorința noastră și cred că, în duhul rugăciunii, trebuie să mergeți la vot, pentru că aceasta este și o datorie creștinească. Toate sunt îngăduite de Dumnezeu și, dacă Dumnezeu îngăduie, le îngăduie pentru noi, ca să contribuim și noi cu gândul si cu hotărârea noastră, cu sentimentele noastre curate în duh de rugăciune, să împlinim și aceasta.”
Să nu uităm că ÎPS Calinic, Arhiepiscopul Sucevei și Rădăuților, a publicat 10 criterii orientative „pentru aprecierea candidaților la alegerile parlamentare din acest an”, pe primele două poziții fiind: „I. manifestarea credinței în Dumnezeu și a responsabilității față de comunitate; II. apărarea libertății religioase și susținerea activităților spirituale și sociale ale Bisericii”, de care ortodocșii ce au boicotat alegerile s-au lepădat.
Există o parte dintre ortodocși care se revendică fideli ascultători și cu mare evlavie la ierarhii BOR. Acum aplaudă că s-a împlinit „prorocia” patriarhului Daniel, căci Ludovic Orban „a picat” din funcția de prim-ministru și cu ocazia pelerinajului de Sf. Andrei și-au arătat susținerea față de IPS Teodosie, unii fiind foarte apropiați sau fii duhovnicești ai acestui ierarh. Conform cărei dogme sau canon nu au mai urmat exemplul acestor ierarhi? Sună chiar a ipocrizie.
I-a apucat boicotul pe ortodocșii de catifea taman acum, când se întrezărea o luminiță la capătul tunelului, în bezna în care ne-a băgat casta politică din ultimii 30 de ani. Era o luminiță firavă, despre care nu știam mai nimic, dar nici nu meritam mai mult ca popor din partea lui Dumnezeu. Însă omul simplu, care nu judecă, care se află la firul ierbii, care nu aplică dogme altora, ci doar lui însuși, a întrezărit speranța că poate Dumnezeu a ascultat rugăciunile celor care se ostenesc cu nădejde și smerenie în fața icoanei. Surse apropiate de starețul mănăstirii Frăsinei, duhovnic cu viață sfântă, ne-au relatat că acesta ar fi spus că după alegeri va fi o schimbare în bine.
De multe ori exaltăm când partidele conservatoare din Polonia și Ungaria se iau de gât cu hidra de la Bruxelles și țin în șah planurile lor globaliste, dar noi vrem pentru România partide ultra-conservatoare, infailibile, mai ceva decât sfinte.
Nu loviți primii cu piatra, dați-le o șansă, cum ne dă și nouă Dumnezeu zilnic șanse de întoarcere. Vor fi și infiltrați sau uscături printre ei, important este să se descotorosească de aceștia. Așa să le ajute Dumnezeu!
[dntplgn recurring_amt1="5.00" recurring_amt2="10.00" recurring_amt3="20.00" item_name="Donatie"]
70% au boicotat. asta e important ..că nu ne regăsim în niciun partid autentic romanesc, necontrolat de „servicii”, creștin și conservator.
Off topic:
Cat ne mai rabda Dumnezeu?
http://mantuireaorg.blogspot.com/2020/12/cum-ne-mai-rabda-dumnezeu.html
🙂 Mi-a placut cum a formulat IPS Teodosie la minutul 3:05 pentru a da directia.
https://ortodoxinfo.ro/2020/12/09/pentru-ortodocsii-boicotisti-patriarhul-daniel-a-participat-la-vot-iar-ips-teodosie-a-indemnat-oamenii-sa-voteze-va-lepadati-de-ei-sau-ii-folositi-doar-cand-va-convine-conform-carei-dogme/
@OrtodoxInfo
Evlavia mea este la ierarhii vrednici care marturisesc si trezesc poporul din adormire si chiar am fost la vot impreuna cu sotia pentru cei de la AUR . Recunoastem si ca intrarea avocatei Sosoaca in AUR ne-a determinat sa le dam votul.
IPS Teodosie la min 3:06, zice : ” … și AUR-ul rugăciunii de miezul nopții …”.
@OrtodoxInfo
Si foarte bine ca zice – Chiar apreciez modul inteligent si eficient in care transmite un mesaj catre popor.
Ce expresie e asta, ”ortodox boicotist”, ortodox info? Eram cumva obligati sa votam ce ni s-a bagat sub nas de catre servicii? Pe cine aparati?
P.S. E lumea plina de falsi profeti! Nadejdea noastra e in Domnul, nu in oameni.
Asa e gigi, aveti dreptate, pe cine o apara de fapt?! Din pacate acest site, s-a transformat din ce parea a fi, adica marturisitor, intr-un site politic ieftin care, dupa una si alta, mai si ridica in slavi pe acesti ierarhi cazuti. Incep sa inteleg acum de ce li s-a permis din nou sa apara online, dupa cenzura, au facut pact cu diavolul cine stie pt ce interese, ori chiar li s-a intunecat si lor mintea din cauza compromisului. Pacat, e clar ce eu, de acum, nu o mai urmaresc acest site! Ar fi bine sa va schimbati si numele ca numai ortodoxia n-o mai reprezentati!
Amy,eu apreciez omul acesta.Gresesti.Nu mai judeca dupa aparente.Intereseaza te prima data ce fel de om e si dupa aceea expuneti va parerea.Ce repede dam cu parul in albinele care ne fac mierea si ne hranesc.
Am un mesaj catre AUR:sa continue ce a inceput Dan Diaconescu prin toate cele 100 de puncte ale lui de guvernare.E acolo tot:si retrocedarea padurilor,petrolului,gazelor naturale,aurului,aurului de la rusi si scoaterea cipurilor in afara legii.
Am făcut referire la acei care îi dau cu evlavia față de ierarhi
Suntem mulți, f mulți cu evlavie la ierarhi, ortodoxinfo. Și voi, ca niște creștini ortodocși antisistem, sa nu pun ghilimele, stați tot în acești ierarhi ce țin, chiar și într-un colt de măsea, de Biserica ortodoxa romana. Chiar trebuie sa fiți mereu pe contra și sa „anticipati” mereu ca ierarhia toată cunoaște toate dedesubturile și ca ei fac înadins tot? Sa acuzi pe toți ca greșesc și sa te vezi pe tine ca adevărat mărturisitor, (deși nu ești cap de afiș mai mlnicaieri) și oe ceilalți sa ii arunci într-o oala ipotetica și imaginara e un fel de mândrie(sa nu zic luciferica) dar ieșită din comun este cu siguranță. Poporul roman are dreptul de vot chiar și când nu are cu cine vota, pentru astaau murit sutele de mii din război, pentru o libertate pe care voi ipotetic o dezactivați pentru ideile voastre „sigure”. Nu e corect. Și o sa va lămuriți. Dreptul de vot e consfințit chiar de Hristos. Nu puteți voi boicota dreptul de vot al oricui. Nu toți înțeleg, nu toți cunosc și clar nu toți sunt datori sa răspundă aceleiași chemări. Nu mai fiți subiectivi dragilor. Va rog. Faceți ce doriți, dar greșiți când acuzați mereu. Nu e vorba de dogme…ci de liberul arbitru. Fiecare votează nu ca să facă rău, ci din dorința de a face bine. Calm va rog. Ca va veți trezi ca din mâinile voastre sa se ceara suflete multe.
Se pare ca ai citit alt articol si comentezi aici, pe lângă.
Try again.
Corect.
Si nu inteleg ideea asta cretina: Vă lepădați de ei sau îi folosiți doar când vă convine?
De cine ne-am lepadat, ca nu am inteles ???
Noi suntem aici, unii nu am fost la vot, pentru ca am vazut ce hram poarta. Dar mai departe, cine si cum s-a lepadat ?
Lucrezi tu la „servicii”si stii care si ce partid manevreaza?
Buletinul de vot contine ce aproba autoritatile, nu iti baga nimeni sub nas – te-ai speriat degeaba.
…..
Lipsa de la vot inseamna abtinere: nici cu unii, nici cu altii…
Cei alesi decid.
Decizia se aplica si produce efecte. Bune sau rele.
Cand rezultatul e rau, cineva trebuie sa platesca.
Plateste cel care a decis – in politica si uneori in Justitie – alesul.
Raspunzator este insa si cel care l-a lasat sa ia functia, absentul de la votare este complice fiindca nu a facut nimic sa opreasca „raul” previzibil (vizibil din promisiuni electorale, program politic, fapte proprii ale candidatului).
Ai lipsit, esti complice cu cei care iau puterea, le-ai deschis poarta sa mearga la furat daca sint mincinosi.
––
Buletinul de vot nu este marfa sa i se strice candidatului pe raft, ca ai „boicotat” (crezi si zici tu).
Boicotul produce efecte negative vanzatorului, celuilalt celui boicotat
Lipsa de a vot (poate) produce efecte negative absentului, celui care boicoteaza – si in cazul de fata, ca de obicei va produce efecte negative – din nefericire – nu doar boicotistului. prin aceasta dovedeste absentul ca nu ii pasa ca ceva rau i se va intampl altcuiva din cauza complicitatii boicotistului.
Buletinul de vot nu este marfa ci inlocuitor de arma iar alegerea = votul valabil exprimat este transfer de vointa si putere catre cel/cei alesi de tine.
Buletinul de vot directioneaza unde „merge” puterea, nu muti levierul de la dus, nu-ti vine apa de sus. Daca nu faci nimic, maine nici nu va mai veni si degeaba mai tragi de robinet, de maneta, tipi sau te dai cu capu’ de pereti,
––––––
Folosirea termenului „boicot” in cazul „ne-comercial” al votarii este exemplu de logica inversa, folosirea negatiei in loc de afirmatie (ca efect produs).
Absenteistii au „votat” de fapt pentru cine ia „puterea” = PNL + USR + UDMR.
Nu se pot pretinde absentii la vot ca preocupati de ziua de maine – au grija cei de mai sus ca dupa botnita sa vaccineze pe toti – ca i-au ajutat boicotistii, nu i-au oprit.
Nu se poate pretinde sa „deschida” Bisericile ca e clar ca „ei” sint anti-crestini si cu „ei” SINT DE ACORD aceiasi boicotisti.
Nu se poate spera sa se elimine genderismul ca „ei” asta sustin si boicotistii le-au dat puterea sa puna in practica asa ceva,…
Si asa mai departe.
––
Dumnezeu iti da, nu-ti baga in traista.
Ca om, da Cezarului ce e al Cezarului si Domnului…
„Serviciile* fac si desfac, asa ca nici nu trebuie sa ne mai batem capul vreodata cu „alegerile” din tara asta. Ortodoxinfo inca nu ai inteles ca jocurile sunt facute de baietii cu ochi albastri si ca niciun partid politic nu intra in Parlament fara „binecuvantarea* lor? Credeam ca te-ai prins de mult de faza cu „alegerile”, OrtodoxInfo, dar m-am inselat! Pacat.
Si inca ceva: Nu poti sa alegi si Ortodoxia si Madoneria, pentru ca nu.poti fi si cu Dumnezeu si cu Mamona. Eu asa gandesc. Aici ne despartim, Ortodoxinfo. ORI ESTI ORTODOX, ORI NU ESTI DELOC!
NU POT FI DE ACORD CU COMPROMISURILE NICI.MACAR IN POLITICA!
Iertare!
Erata: Masoneria in loc de Madoneria.
Mare dreptate aveti, Traian! E clar ca nu mai pot fi numiti ortodocsi (sau ortodox) atunci cand pun mai presus politica decat nadejdea in Dumnezeu! Subscriu la ideia cu despartirea definitiva de acest site in care nu mai gasesti absolut nimic ziditor de suflet, ci dimpotriva!
Banuiesc , ca voi , acestia care nu mergeti la vot , ptr.ca aveti nadejde in Dumnezeu , nici nu mai mancati nu ? Ca doar aveti nadejde in Dumnezeu . Fatarnicie sau nestiinta .
Ce treaba are , una si cu alta ? Sa mergi la vot , este o datorie civica .
Fiecare , care mai are minte in cap, si credinta in Dumnezeu , alege formatiunea politica , care sa il reprezinte . De ex. Cei care tin la valorile crestine si morale , au votat AUR.
Daca chiar iti pasa de tine si de cei din jurul tau , te informezi , deosebesti binele de rau , si faci si tu ceva – pui o stampila .
In rest … Domnul cu mila . Dumnezeu iti da , dar in traista nu pune .
Draga doamna eliana, si antihristul va fi ales tot prin vot, ia uitati ce spune Sfântul Lavrentie de la Cernigov: „Printele deseori îi arta dorinta s discute cu
ucenicii si, („cu copiii si iubiti”), despre vremurile
de apoi, ca s-i învete cum s se fereasc de cararile
gresite si sa fie veghetori.
– Acum, când noi îi votam pe conductorii
notri suntem fie cu cei „de dreapta” fie cu cei „de
stânga”. Dar nu asta e amarul, caci va veni o vreme
când vor impune lumii sa-si aleag un singur
împarat. Iar când omenirea va vota pentru un singur
împrat, stiti ca acela „el e” – antihristul –si sa te
fereasc Sfântul de vei vota. ”
Si pentru cei cat de cat mai luminati de Bunul Dumnezeu, si nu pentru vreun merit anume, ci din mila si iubirea sa cea mare, e destul de clar si vadit faptul ca spre asta se tinde cu mare viteza acum, indiferent de cata constiinta civica ai tu ca cetatean, e egala cu zero alegerea ta, e doar simpla iluzie ca mai alegi ceva, si toate astea pentru a sustine cat de cat aparenta libertatii de alegere sau de exprimare ca sa nu fie ei deranjati in planurile lor de revolte si impotriviri. Singurul lucru care ne-a mai ramas noua, ca oameni, singura putere si arma pe care o mai avem este rugaciunea si nadejdea in Dumnezeu, noi la cat de pacatosi si necurati am ajuns, ne e imposibil sa ne luptam cu satana! Pana nu vom intelege noi, ca oameni, acest lucru si nu ne vom intoarce cu pocainta adevarata sa cerem ajutorul Domnului cu toata puterea, suntem sortiti pierzarii cu sau fara mers la vot. Domnul sa ne miluiasca si sa ne apere de o astfel de pierzare vesnica!
„1. Laudă, suflete al meu, pe Domnul.
2. Lăuda-voi pe Domnul în viaţa mea, cânta-voi Dumnezeului meu cât voi trăi.
3. Nu vă încredeţi în cei puternici, în fiii oamenilor, în care nu este izbăvire.
4. Ieşi-va duhul lor şi se vor întoarce în pământ. În ziua aceea vor pieri toate gândurile lor.
6. Cel ce a făcut cerul şi pământul, marea şi toate cele din ele; Cel ce păzeşte adevărul în veac;
7. Cel ce face judecată celor năpăstuiţi, Cel ce dă hrană celor flămânzi. Domnul dezleagă pe cei ferecaţi în obezi;
8. Domnul îndreaptă pe cei gârboviţi, Domnul înţelepţeşte orbii, Domnul iubeşte pe cei drepţi;
9. Domnul păzeşte pe cei străini; pe orfani şi pe văduvă va sprijini şi calea păcătoşilor o va pierde.
10. Împărăţi-va Domnul în veac, Dumnezeul tău, Sioane, în neam şi în neam.” Ps. 145
@Amy, deocamdată nu se pune problema că sa fie ales 1 singur conducător peste toata suflarea… După cum se spune că vom fi judecați și pentru binele pe care am fi putut să îl facem și din diverse motive nu l- am făcut ,tot așa, extrapolând, prin neparticipare la vot este posibil sa te faci părtaș unui posibil rău mai mare decât dacă ai fi participat la vot. Este bine că au intrat în parlament cei de la AUR.Cineva trebuie sa i de opuna și lui Klaun și tuturor forțelor politice cărora nu le Pe_Se_De de popor. Gândește – te că ăștia vor sa schimbe constituția.Pai ,singura speranță este că cei din AUR sa reacționeze în cazul în care s- ar schimba articole care garantează libertăți fundamentale.personal mi au făcut o buna impresie ,aseară la Ant.3 ,ambii copreședinți. Bafta lor ,și bafta noua!
Unde scrie mai Traiane ca AUR are doctrină masonica?
Vrei cumva vaccinare obligatorie sau casatorii gay?
Nu crezi ca e bine să existe măcar un partid care sa se lupte contra acestor primejdii?
Ortodox info, va rog sa va raspundeti Dvs. personal cat se poate de sincer la urmatoarea mea intrebare:
Exista vreun partid din Parlament care sa nu fie controlat de masoni?
Cat priveste, cele ce m-ati intrebat mai sus,va voi raspunde ca nu ma incanta niciodata vorbele nimanui. Da, la modul declarativ ei stau foarte bine!Sa vedem insa faptele… Daca acest partid va face lucrari placute Bunului Dumnezeu, (SI NU MARELUI ARHITECT !) va avea parte de Harul Sau. O conditie ar fi ca si membrii acestui partid sa fie CU TOTII oameni cu frica de Dumnezeu, iubitori de tara, traditii si credinta ortodoxa stramoseasca si sa se inchine la Sfanta Cruce a lui Hristos , (nu la echerul si compasul Marelui Arhitect) Daca lucrurile nu vor sta asa, in mod sigur , se vor risipi cu totii. care incotro, iar partidul va disparea.
NIHIL SINE DEO!
NIMIC FARA DUMNEZEU!
Cum am spus….
Sa vedem peste vreo 3 luni ce pasi concreti se vor fi facut si mai discutam atunci. Acum insa am niste rezerve.
Ce pot sa mai zic?
Sa dea Domnul sa fie bine pentru tara noastra!
Ortodox info, limitati-va la ortodoxie si nu intrati in capcana luptei politice. Vot? Votare? Ce treaba aveti cu chestia asta? Partidul oricarui crestin trebuie sa fie Dumnezeu si Biserica lui Hristos, cu ele trebuie sa voteze intotdeauna si restul care-s ale lumii le poate baga in seama sau nu, daca sunt de la Dumnezeu sau de la ”allalalt”. Ce v-ati aprins asa pentru un partid, care-i o suma de oameni cu pacatele si tradarile lor, cu virtutile si sclipirile lor? Daca era vreun sfant, intelegeam, dar asa? Daca AUR va vota in parlament contra legilor antihristice, foarte bine, isi vor capata loialitatea noastra la urmatoarele alegeri, dar nu ni-i mai bagati pe gat cu forta, aici nu facem politica! (mai ales politica damboviteana!) Daca va declarati sau va comportati in contiuare ca un site politic, am plecat de-aici in secunda 2!
Se pare că nu ai sesizat că nici nu am pomenit de acest partid decat duoa alegeri, nu am îndemnat pe nimeni sa voteze samd. A trebuit să atragem atentua asupra unor jigodii si ipocriti infiltrati sau mai puțin infiltrati in Ortodoxie.
Si la fel am considerat ca trebuie lasati sa vedem ce le poate pielea. Vom fi cu ochii pe ei.
…sa mergi ca sa alegi intre dracu si tac-su nu mi s-a parut a fi ceva normal…acum, cu acest AUR om trai si-om vedea in ce ape se scalda, nu dau cu pietre, dar nici nu-l ridic in slavi, personal sunt in expectativa fata de acest partid. Dar ca sa fim sinceri pana la capat, cati dintre noi credeau ca va intra in Parlament, si cu un asemenea scor??? probabil nimeni, mai ales ca ”sistemul” parea ca nu lasa nimic la voia intamplarii si totul curgea conform planului. Dar va sugerez sa citi acest articol, mie mi s-a parut extrem de interesant, ca si comentariile aferente (in special al user-ului watcher), s-ar putea sa gasiti niste raspunsuri acolo:
https://www.conteledesaintgermain.ro/alchimistii-tara-noastra-aur-poarta/07-12-2020
Stelian,nu e nimeni de capul lui. Sa nu ne facem iluzii. Evident, e bine sa vedem mai departe cum lucreaza acest partid si apoi sa tragem niste concluzii. Eu zic ca 3 luni de zile este un interval rezonabil pentru a vedea faptele alesilor din partidul cu nume de metal pretios. Mai mult nu am ce sa spun. Dumnezeu sa ne lumineze!
absolut de acord, si eu cred la fel, ca nimeni nu e de capul lui. de aceea mi-a atras atentia articolul la care am facut referire mai sus si comentariul userului watcher de la acel articol…iar ca o constatare personala, nu pot sa nu observ modul cum a fost abordata intrarea AUR in parlament de catre principalele bloguri numite antisistem, unele dintre ele inchise abuziv de ciracii lui Orban in perioada starii de urgenta: de la o ostilitate nemaintalnita, pe activenews.ro, la aprecieri. pe justitiarul.ro, sau tratare marginala ori chiar spre deloc pe saccsiv, daniel vla, incorectpolitic, gandeste.org etc…de aceea zic, mai sunt inca multe necunoscute in ”ecuatia” AUR, vorba ta, poate in 3 luni de zile ne vom dumiri…
Si daca „lucratorii” nu i-au raportat/turnat la sefii alogeni e rau?
Daca e asa ceva inseamna ca in „servicii” nu e totul pierdut, mai sint si romani.
Posibil.si asta.Nu stiu ce sa spun, pentru ca nu am datele necesare.
Iata si o alta parere despre partidul surpriza:
https://m.activenews.ro/stiri/Analiza-BTI-%E2%80%9ECircarii-AUR-vor-avea-o-singura-misiune-in-actualul-mandat-aceea-de-a-compromite-total-nationalismul-suveranismul-Biserica-ortodoxa-curentul-antiglobalist-164053
Mergi pe activenews si lasa-ne!
Caut doar Adevarul. Uneori Ortodoxinfo este mai aproape de Adevar, alteori nu. Nici cu Activenews nu sunt intotdeauna de acord cu ceea ce scriu Nu sunt fan al vreunui site anume, caci site-urile sunt toate scrise de oameni, iar oamenii sunt supusi greselilor de tot felul. Doar Bunul Dumnezeu nu greseste niciodata!
Unde si a cautat . activenews. si a ajuns la ajuns la concluzia asta ?
Ei voi astia cu boicotul.Pregatiti-va pt.4 ani de stat in izolare,distantare si cu botnita….
La urmatoarele alegeri s-ar putea sa nu mai aveti casa.
Cei care s-au dus la vot v-au decis soarta pt.4 ani!!!
Acceptati situatia mai,absentilor.
Sa incerce vreunul dintre cei care s-au dus la vot sa imi dicteze ce sa fac, mai ales in casa mea sau cu libertatile pe care le-am primit de la Dumnezeu. Oricum, daca asta ar putea fi soarta noastra a abstinentilor politici, inseamna ca ar fi si „meritul” celor care au votat, nu? Macar pentru ca intretin iluzia asta bolnava. Votantii isi vor asuma raspunderea pentru tot ceea ce se va intampla pe mana lor de acum inainte sau vor da vina tot pe nevotanti?
http://www.cuvantul-ortodox.ro/episcopul-maramuresului-ps-iustin-nu-putem-sa-avem-sarbatori-de-craciun-cum-au-fost-la-pasti-fara-credinciosi-la-biserica-avem-promisiuni-ferme-sa-fiti-linistiti-ca-avem-forta-demnitatea-video/
Ciudat cu Aur-ul asta nationalist. Au crescut intr-un an ca Fat Frumos. Sau e ciudat ca Noua Dreapta se chinuie de 10-15 ani sa adune capital politic si nu reuseste. Platforme la fel in mare parte, implicare in social cam la fel… care-i reteta succesului atunci?
AUR inseamna/este o A L I A N T A.
„Partile” acetei cooperari organizate sint si erau cunoscute, doar ca au inceput colaborarea ca alianta politica de curand, ca sa poata indeplini toate cerintele de legalitate.
Ma intreb – de unde isi ia majoritatea luata prin surprindere… informatiile?
Ma refer la romani, nu la alogeni ca o anumita parte a lor controleaza foarte iscusit mass media…
Asa e. Eu sunt membru Noua Dreapta. De exemplu, contul (al doilea) de pe fb mi l-au ras fara nici o explicatie, cred ca mi s-a tras de la steag (am intrat in posesia unui document, anul trecut, avand girul institutului Elie Wiesel, cu lista simbolurilor de extrema dreapta ce trebuie interzise, sigla ND era printre ele). Poate fi si asta o explicatie, interzicerea cvasi-totala de pe retelele sociale.Al doilea raspuns, simplu dar nu simplist, ar fi lipsa de resurse financiare si umane. Suntem putini si chiar daca vrem nu ne putem implica cat dorim (fiind inginer proiectant constructii hidrotehnice, exact in noiembrie-decembrie am de lucru enorm, ceea ce altfel e de bine pe „plandemia” asta), toti ne castigam existenta din meseria/ocupatia noastra ce nu are nici o legatura cu politica. La aceste alegeri am luat un scor nesemnificativ (cele mai multe voturi in Bucuresti au venit de la noi insine, nici macar toti prietenii si rudele n-au crezut de cuviinta sa ne voteze, asta e).Personal, o iau ca si o ingaduinta/neingaduinta a lui Dumnezeu, adica noi incercam dar atata putem, cel putin deocamdata. Doamne-ajuta!
Bine ca Patriarhul, macar votat la Sectia 662 si nu 666! Dar a fost pe-aproape!
Amy se pare ca nu mai sunt aceeasi oameni la ortodoxinfo, a-i urmaresc de mult, se observa si-n postarii, persoane contructive au disparut.
Cat despre acest AUR pare sa fii aparut ca partidul nazist de nicaierii in vremuri grele, toata massmedia le pronunta numele de bine, de rau , in timp ce Romania are un premier general de armata si cred ca aici e marea problema.
Cand toata Romania o cauta pe Alexandra, MAI achizitiona mii de autoturisme N1, N2, autobuze toate licitate si platite.
Spectacolul continua cu actul 2 .
National Socialist.
Nemarxist.
…. Da ce stii tu?
Părintele Theodoros Zisis, într-un amplu, dar excelent articol ne ajută să înțelegem că Biserica lui Hristos este acolo unde se află adevărul. Citindu-l, înțelegem de ce în Athos nu au loc reacții ferme împotriva ecumenismului. Trei ierarhi importanți și un stareț răstălmăcesc cuvintele Sfântului Ioan Gură de Aur pentru a-și justifica acordul tacit cu erezia. Merită citit și distribuit. Poate că se vor regăsi printre rânduri și românași de-ai noștri.
https://theodosie.ro/2020/12/07/chiar-si-in-ratacire-impreuna-cu-biserica/
…doua lucruri care pana acum mi-au placut la AUR: anuntul de incepere a procedurii de suspendare a lui Klaun, in cazul in care PSD nu o va face, ptr grave incalcari ale Constitutiei, si comunicatul in care il apara pe arbitrul roman Coltescu, calcat in picioare de conationalii sai (de fapt de cozile de topor care se gasesc din plin in acest popor) mai abitir decat au facut-o strainii…bravo, sunt de apreciat aceste lucruri, iar in privinta punctului 1 speram sa nu fie doar vorba goala!!!
Aici ce nu iti place?
Ce crezi ca nu e bine?
https://www.partidulaur.ro/program_aur
„Un episcop, un preot, un creștin”, spune o profeție. Atât va rămâne la sfârșit. Nici o nădejde de la „episcopi”, „preoți” și, mai ales, partide. „Fără de Mine nu puteți face nimic”, spune Domnul. Este dogma. Se va aplica cu excelenta la sfârșit. Sa ne punem numai în Dumnezeu nădejdea, dar, să facem și ce depinde de noi…
Foarte posibil ca scorul obtinut de AUR sa fi fost mult mai mic in conditiile unei prezente masive la vot.
Absenteismul a tras in jos mai degraba PSD-ul fiindca electoratul lor de varsta a treia a stat in casa de frica covrigului.
La o prezenta de 100%, PSD-ul ar fi obtinut majoritate confortabila iar AUR ar fi fost sub prag.
Articolul asta nu are nicio noima.
Ca sa dăruiește trebuiec sa aiba cine sa-l primeasca…
O fi votat USR-ul.Il cred in stare.