X

TREI conducători de Biserici Autocefale care vor veni la Bucureşti de sărbatoarea Sfantului Dimitrie cel Nou. Patriarhul Kirill va sluji IMPREUNA cu Patriarhul Daniel

de null

Trei conducători de Biserici Ortodoxe Autocefale vor fi prezenţi la Bucureşti, onorând invitaţia Patriarhului Daniel de a participa la manifestările religioase şi culturale prilejuite de hramul Catedralei Patriarhale, 27 octombrie.

Preafericitul Părinte Kirill, Patriarhul Rusiei, Preafericitul Părinte Anastasie, Arhiepiscopul Albaniei, şi Preafericitul Părinte Rastislav, Mitropolitul Cehiei şi Slovaciei, se vor afla în Capitala României în contextul Anului Comemorativ dedicat apărătorilor Ortodoxiei în timpul comunismului şi al aniversării a 10 ani de patriarhat ai Preafericitului Părinte Daniel.

Invitaţia a fost lansată tuturor Bisericilor Ortodoxe din fostele ţări comuniste: Rusia, Serbia, Bulgaria, Georgia, Polonia, Albania, Cehia și Slovacia.

Patriarhul Kirill, Biserica Ortodoxă a Rusiei

Preafericitul Părinte Kirill este primul patriarh rus care vizitează România după căderea regimului comunist din 1989. Ultima vizită a unui Patriarh rus a avut loc în 1983.

Conducătorul actual al Bisericii Rusiei s-a născut în data de 20 noiembrie 1946 în oraşul Leningrad (în prezent Sankt Petersburg). A fost ales Patriarh în 27 ianuarie 2009 şi înscăunat în 1 februarie 2009 în catedrala Hristos Mântuitorul din Moscova.

Kiril, Patriarhul Moscovei si al Intregii Rusii, va sluji impreuna cu PF Daniel la sarbatoarea Sf. Dimitrie cel Nou

Vineri, 27 octombrie 2017, la sarbatoarea Sfantului Cuvios Dimitrie cel Nou, Ocrotitorul Bucurestilor, incepand cu ora 9.00, la Altarul de vara, langa Catedrala patriarhala, va fi savarsita Sfanta Liturghie de catre Preafericitul Parinte Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane impreuna cu Preafericitul Parinte Kiril, Patriarhul Moscovei si al Intregii Rusii, se arata intr-un comunicat al BOR.

Sambata, 28 octombrie 2017, la sarbatoarea Sfantului Ierarh Iachint de Vicina, intre orele 6.30-8.30, in Catedrala Patriarhala, se va sarvarsi Sfanta Liturghie. De la ora 9.00, va avea loc slujba Te Deum la 10 ani de la intronizarea Preafericitului Parinte Daniel ca Patriarh al Bisericii Ortodoxe Romane, in prezenta ierarhilor romani si straini, a clerului si credinciosilor.

Arhiepiscopul Anastasie, Biserica Ortodoxă a Albaniei

Arhiepiscopul de Tirana, Durres şi al Întregii Albanii se va afla pentru a treia oară la Bucureşti. Preafericirea Sa a fost prezent în România cu prima ocazie în perioada 25-27 octombrie 1995, cu prilejul aniversării a 110 ani de la recunoaşterea autocefaliei Bisericii Ortodoxe Române şi a 70 ani de la înfiinţarea Patriarhiei Române. Următoarea vizită oficială a sa a avut loc, la invitaţia Patriarhului Teoctist, în anul 2003, în perioada 8-19 noiembrie.

Întâistătătorul care conduce Biserica Ortodoxă a Albaniei de douăzeci şi cinci de ani s-a născut în 4 noiembrie 1929 în Piraeus, Grecia. În anul 1960 este hirotonit diacon şi peste patru ani preot. În 1991 după căderea guvernului comunist din Albania, Anastasie este numit Exarh Patriarhal al Bisericii Albaniei de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I, având misiunea de a restabili Autocefalia Bisericii din Albania.

Preafericitul Părinte Anastasie a fost numit arhiepiscop de Tirana în data de 24 iunie 1992, iar apoi, în 2 august, a fost întronizat.

Mitropolitul Rastislav, Biserica Ortodoxă a Ținuturilor Cehiei și Slovaciei

Preafericitul Părinte Rastislav, Mitropolitul Bisericii Ortodoxe din Ţinuturile Cehiei şi din Slovacia, se va afla pentru prima oară la Bucureşti după întronizarea sa ca primat al Bisericii Cehiei și Slovaciei, în 2013.

Mitropolitul Rastislav s-a născut în 25 ianuarie 1978, în Snina, Slovacia. În 18 noiembrie 2012 a fost hirotonit episcop de Presov. În 11 ianuarie 2013 a fost ales Mitropolit al Bisericii Ortodoxe a Ținuturilor Cehiei și Slovaciei. Întronizarea a avut loc în 10 februarie 2013.

Ultimul Primat al Bisericii Ortodoxe a Cehiei, actualul Mitropolit Emerit Krystof, a vizitat România în anul 2015. Acesta a fost prezent la Festivalul Românilor de Pretutindeni, la Arad, în perioada 8-9 iulie, s-a întâlnit la București cu Preafericitul Părinte Daniel și a fost prezent la Iași, la sărbătoarea Sfintei Parascheva.

NOTĂ OrtodoxINFO
[dntplgn recurring_amt1="5.00" recurring_amt2="10.00" recurring_amt3="20.00" item_name="Donatie"]

12 comentarii

  1. CANONUL 45 apostolic (OPRIREA COMUNIUNII CU ERETICII)

    Episcopul sau presbiterul sau diaconul, dacă numai s-a rugat împreună cu ereticii, să se afurisească; iar dacă le-a permis acestora să săvârşească ceva ca clerici (să săvârşească cele sfinte), să se caterisească.

    (10, 11, 46, 64 ap.; 2, 4 sin. UI ec; 6, 9, 32, 33, 34, 37 Laod.; 9 Tim. Alex.)

    CANONUL 46 apostolic (TAINELE ERETICILOR NU SUNT TAINE)

    Poruncim să se caterisească episcopul sau presbiterul care a primit (ca valid) botezul ori jertfa (euharistia) ereticilor. Căci ce fel de împărtăşire (înţelegere) are Hristos cu Vcliar? Sau ce parte are credinciosul cu ne­credinciosul? (II Cor. 6,15).

    (47, 68 ap.; 19 sin. I ec; 7 sin. 11 ec; 95 Trui.; 7, 8 Laod.; 1, 47 Vasile cel Mare)

  2. STIMATE DOAMNE, STIMAȚI DOMNI, STIMAȚI ROMÂNI, CINSTIȚI FRAȚI întru HRISTOS

    Fundația Uniunea Umanitară Non Profit BORNA, cu Certificat de Înregistrare Fiscală nr. 9765473 din 18.09.1997, reprezentată prin președinte, Gheorghe Luca,
    prin prezenta vă solicităm să ne ajutați în ceea ce privește problema eronată a calendarului gregorian = stilul nou, aflat în uzul civil al societății românești astfel:
    PUNEREA PROBLEMEI. Calendarul Iulian are la bază și ca piatră de temelie lunga istorie de 2063 ani (46+2017), introdus de către Iulius Cezar în anul 46 în. H., având o lungime de 365 zile și 6 ore, exprimat matematic, având 365,25 zile pe an. Acest calendar este media între anul sideral de 365 zile, 6 ore, 09 minute, 05 secunde și anul tropic sau astronomic de 365 zile 5 ore, 48 minute, 45 secunde, fapt pentru care copiază calendarul Divin sau Natural al omenirii de 7525 ani (5508+2017), folosit de toate Bisericile Ortodoxe de Răsărit de 2017 ani.
    Punctul de referință sau momentul T.0. al actualului calendar gregorian îl reprezintă anul 325, când a avut loc Primul Sinod Ecumenic de la Niceea. Anul 325 este ales, considerat anul care oferă suprapunerea anului astronomic cu cel civil pentru toate calculele ce vor urma.
    În anul 1582, știința vremii a stabilit că, anul astronomic este mai scurt cu 11 minute și 15 secunde decât anul calendaristic Iulian, iar anul astronomic are doar 365 de zile 5 ore 48 minute și 45 secunde, adică din punct de vedere matematic are 365,2425 zile. Astfel s-a constatat un decalaj între calendarul civil și cel astronomic, ajungându-se la concluzia că: calendarul Iulian a luat-o înainte cu 9 zile la acea vreme, iar în zilele noastre decalajul ar fi deja considerat din calcule omenești, a avea 13 zile. Pentru a introduce noul calendar gregorian, s-a invocat că, calendarul Iulian ar fi luat-o înainte cu 9 zile în 1582 sau 13 zile în 1919. Calendarul gregorian, încercând să repare o mică eroare, ajunge la dublarea erorii prin acel salt, demonstrat cu adevărat, de lungimea timpului.
    În raport de această chestiune, Papa Grigore al XIII-lea a hotărât să modifice calendarul pentru a asigura corelarea la zi a noului calendar, care-i poartă numele de gregorian. Soluția aleasă a fost de a se adăuga noului calendar gregorian 10 zile, prin saltulul de la data de 5 la 15 octombrie 1582. În anul 1919 a optat / (a fost impus forțat de către regele Ferdinand I., care obligă pe Ministrul Justiției și Ministrul secretar de stat pentru culte a înfăptui o eroare din punct de vedere astronomic, de +26 zile, după cum rezultă în Monitorul Oficial al României cu privire la Decretul Lege 1053 din 5 martie 1919). Eroarea a fost semnalată corect de Papa Grigore al XIII-lea (pentru a putea amăgi lumea, dar introdusă cu știință sau rea credință în uz sau în mod eronat). Asta o spune oamenii de știință în toate tratatele interne și internaționale din ultimii 500 de ani, dar aplicarea / punerea în practică s-a făcut total eronat, la fel România prin trecerea la acest nou calendar gregorian. Decalajul civil calculat la acea vreme 1582 era de +9 zile, iar în 1919 de +13 zile, față de anul tropic până astăzi, între cele două calendare Iulian și cel Gregorian – Unde una vedem în cele două decrete / decizii științifice repetate întruna de 500 ani și, alta vedem la calendarul Gregorin / stilul nou oficial introdus / IMPUS OMENIRII = o eroare inadmisibilă, demonstrată și certificată de Deciziile științifice astfel:
    1. În calendarul gregorian, pentru a se evita acumularea unor erori, s-a hotărât ca, o dată la 400 de ani, să se scadă 3 zile, iar pentru a nu se face schimbări calendaristice / corecturi haotice, oamenii de știință au stabilit un alt decret:
    2. Anii seculari nedivizibili cu 400, precum anii; 1700, 1800, 1900 să fie ani comuni de 365 zile, iar anii seculari divizibili cu 400, precum anii; 1600, 2000 să fie ani bisecți de 366 zile.
    – Drept urmare data a fost eronat schimbată din punct de vedere științific, nicidecum corectată cum se dorea, nici îndreptată, în secolul 19, prin saltul de la 1 aprilie 1919 la data de 14 aprilie 1919, adăugându-se cele 13 zile, peste calendarul Iulian, prin Decretul 1053 din 5 martie 1919, când în loc de a sări din 1 aprilie, în 18 martie 1919, s-a sărit greșit în 14 aprilie 1919 sau intenționat a catoliciza România și Biserica Ortodoxă Română de stilul nou. Deci: din 18 martie cum era corect și până în 14 aprilie, sunt 26 de zile. Eroarea consta în scăderea și nu adunarea acelor zile, astfel eroarea este dublată de la 13, la 26 zile.
    Ulterior știința modernă a ajuns la concluzia că, lungimea unui an este de 365,24219 zile (dacă ne raportăm la anul tropic – folosit ca referință în știința modernă) și de 365,25 zile daca ne raportăm la anul Divin= Natural sau copia Iulian, folosit în 2017 de peste 90% dintre ortodocși. Având în vedere că anul Iulian este mai lung decât anul gregorian, știința vremii a stabilit după cum indicam mai sus că anul Iulian este înaintea celui astronomic. Raportat la anul 1582, s-a calculat că, calendarul Iulian o luase înainte cu 9 zile. Adică față de T.0. data reală astronomică din anul 325, calendarul Iulian ar arăta 9 zile în plus, respectiv pentru anii: 500, 600, 700, 900, 1000, 1100, 1300, 1400 și 1500). Iar Papa Grigorie al XIII-lea a înțeles să corecteze această abatere prin adăugarea a încă 10 zile în plus, săltând data noului calendar de la 5 la 15 octombrie 1582, când ziua de 5 octombrie devine astfel 15 octombrie 1582.
    Pornind de la această situație de fapte, cu deosebit respect vă rugăm să hotărâți actuala situație:
    Întrebare 1. Este adevărat că în anul 1582, în vederea îndreptării calendarului Iulian, calendarul Gregorian trebuia să scadă cele 10 zile de decalaj și nu să le adauge? Adică în loc să schimbe data de 5 octombrie în cea de 15, trebuia să facă invers, să facă din data de 5 octombrie 1582, data de 25 septembrie 1582. Din moment ce reproșul era că, calendrul Iulian a numărat 9 zile în plus, logica matematică cerea ca acele zile să fie scăzute și nu adăugate alte zile în plus.
    Întrebare 2. Este corect să afirmăm – pornind de la „îndreptarea” făcută în direcția greșită, decalajul reproșat calendarului Iulian a fost în fapt mărit de calendarul Gregorian la +20 de zile în anul 1582? respectiv 26 zile în curent (raportându-ne la calendarul curent care în 1919 cu ocazia trecerii României la noul calendar oficial avea în vedere un avans de 13 zile a calendarului Iulian, la care s-au mai adăugat încă 13 zile pentru „îndreptare”)? După ce fel de îndreptare trăim sau mergem, dacă stilul nou este în afara tuturor datelor și a valorilor din punct de vedere strict astronomic al științei.
    Întrebare 3. În continuarea firului logic de mai sus, este corect să afirmăm că, calendarul Iulian de la Niceea este mai aproape de realitatea astronomică, decât cel nou gregorian introdus spre îndreptarea primului?
    Întrebare 4. Pornind de la cele de mai sus, este adevărat că, pentru a se alinia data calendarului gregorian la „data” astronomică reală (având referința Sinodului de la Niceea) ar trebui să scădem 26 de zile din calendarul Gregorian actual?
    Întrebare 5. Unde mai este corectitudinea din punct de vedere astronomic între: calendarul gregorian, stilul nou și iulian reformat sau greșit îndreptat, în secolul 19, dacă toate au aceeași lungime a anului de 365 zile 6 ore 11 minute și 05 secunde sau matematic 365,2624 zile, știindu-se că toate sunt eronate științific cu +26 de zile. Sau de ce stilul nou, (semigregorienii), sunt înaintea creștinilor ortodocși iulieni.
    Nici Lucifer, nici demonii din iad, nici îngerii din cer, nu pot îndrepta sau a-L corecta pe Dumnezeu, Creatorul tuturor văzutelor și nevăzutelor, cu atât mai mult niciun trăitor de pe Terra, nu pot schimba Lucrarea Sfintei Treimi, adică în cazul de față Calendarul Divin= Natural al Omenirii, pentru a nu cădea sub blestem pe vecie, iar calendarul Iulian fiind copia perfectă după Calendarul Natural de la Facerea lumii. Sau mai putem vedea că, calendarul Iulian copiază calendarele de la maiași…, asteci, până azi, anul mântuirii neamului omenesc 2017.
    Stimați frați întru Domnul nostru Iisus Hristos, vă prezentăm mai multe motive sau interese de a se face urgent îndreptatea erorii în care este căzută România și omenirea:
    – Respectarea creației Bunului Dumnezeu sau a Sfintei Treimi.
    – Respectarea corectă a Deciziilor sau tratatelor științifice din ultimii 500 de ani.
    – Respectarea corectă a matematicii și logicii matematice.
    – Respectarea corectă a învățăturiii profesorilor și a părinților ce învață copiii că; 15-13=2. nu cum suntem mințiți din ignoranță (sau din rea credință) de autorități, politicieni, preoți că: 15-13=28 cu privire la calendarul oficial și această minciună grosolană ne este impusă de 5 secole.
    – Respectarea credinței poporului român, cărora le-au fost furată mântuirea bunicilor, părinților, a noastră, care trăim azi, anul mântuirii neamului omenesc 2017.
    – Respectarea corectă a datelor, zilelor, anilor, orelor naturale, a sfintelor sărbători… duce la armonia și pacea lumii între oameni și autorități etc.
    – – Respectarea calendarului Divin sau Natural, de către întreaga omenire îi face mai puternici în credință, chiar de a muta munții din loc, ducând la o viață și trai mai bun.
    – Toți părinții își iubesc copiii lor, dar de ce îi mințim de 500 ani că 15 minus 13 fac 28?
    – Toți preoții și politicienii, jură că respectă Adevărul și credința poporului, dar ne mint de 500 ani întruna.
    – Toți creștinii rostesc corect Crezul și Tatăl nostru, doar cu gura, fără a respecta ce spune textul…
    – Cine ne conduc și încalcă din ignoranță realitatea, sunt necreștini, poate masoni că mint pe ortodocși.
    – Calendarul de stilul nou, dacă vedem că e o erezie dogmatică cu +13 zile (înainte) și o greșeală științifică de +26 zile (înainte) – Atunci de ce omenirea este mințită? ori îndreptăm eroarea sau demisia?

    Pe toți pământenii, îi iubește Dumnezeu, doar noi, oamenii, nu-L mai cinstim corect pe Dumnezeu și Lucrarea Sfintei Treimi, fapt pentru care:
    – Chiar dacă trăim, morți suntem… ,,Lăsați morții, a-și îngropa morții lor,,. ????????????
    – Chiar dacă oamenii se nasc cu vederea bună, lasându-se mințiti, furați și orbiți de conducătorii politici și religioși, cad cu sau fără voie, sub ereziile impuse.
    – Chiar dacă știm și auzim Adevărul, acceptăm să trăim în semi-erezie sau erezie.

    – Pe cine cinstesc preoții și politicienii lumii, dacă schimbă cursivitatea firească și naturală a zilelor, a datelor, a sărbătorilor creștine… Preoții, politicienii și autoritățile mint lumea, pentru a domni haosul…
    ”Da, populația planetei, din cauza impunerii politice și religioase eronate, lipsa de acțiune a autorităților și atitudinea nepăsătoare față de oameni, au dus la o erezie generală”

    – Refuzul autorităților indrituite a reîndrepta calendarul oficial eronat și din punct de vedere științific cu +26 zile (înainte), cât și din punct de vedere dogmatic cu +13 zile (înainte), ar fi similar cu impunerea ca nici poporul român să nu mai respecte legile țării și deciziile acestora.
    – Pentru a se evita situații conflictuale cu privire la problema aplicării eronate a calendarului gregorian, se impune repararea istorică a erorilor comise…
    – Respectarea cursivitații Naturale a Fazelor Lunii, pentru calendarul agricol de semănat sau germinare ale recoltelor pământului, care redă sănătate oamenilor.
    Pentru a se înțelege mai clar cele de mai sus, vom concluziona prin acest exemplu de echilibru sau ciclu natural: Dacă crescătorii de animale sau păsări, le hrănesc după ciclul natural, păsările ajung la maturitate, cresc normal întrun an. Dacă păsările au lumină artificială, mănâncă și ziua și noaptea, iar în mai puțin de 3 luni ajung bătrâne, obeze și trebuiesc sacrificate înainte de maturitatea lor normală= sănătoasă. Oare ce mâncăm? La fel un om dacă bolește mai mult timp la pat, nu mai poate merge… Trecerea la ora de vară și la revenire an de an, este un stres generat, mai grav decât calendarul. Deci, trăirea și hrana naturală este cheia vieții sănătoase și fără atâtea boli… https://www.scribd.com/doc/16378684/Scara-Sfintelor-Pasti
    https://www.facebook.com/Uniunea-Umanitar%C4%83-Non-Profit-BORNA-678105742234570/?ref=br_tf DOAMNE Ajută.!.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button